POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

Makhluk Gampang Ditemui

Dicatat oleh faz mys On 11:24 AM


Kah, kah, kah..makhluk bodoh dua ekor yang patut korang semua tengok..Ops, 2 ekor je ker? bukan ramai lagi?kawan2 dier ader lagi la..
Bukan..tapi mereka yang lalu lalang dan tengok dorg bercium tu pon aderlah makhluk bodoh gak..
Kenapa tak tegur atau larang? kalau macam ni, ntah2 dorg wat sex depan mata pun aku rasa ader yang wat tak tau.
Kalau betul pon nak romen, nak wat dosa kering sendiri2..wat la tempat tersembunyi..ni dapat dosa kat orang lain gak sebab tak tegur..apekah gampang itu

Fazmys Online

Please Share it! :)
Reaksi: 

2 Response to "Makhluk Gampang Ditemui"

  1. kayuburuk Said,

    mmg tanda2 dunia nk kiamat..
    org berzina xkira tempat.pendek kata,dk berjalan pon bleh tersepak org sedang berzina..hohohohoho

     

  2. MyKritik Said,

    betul tu..ni la makhluk yg xtau malu

     

Post a Comment

Pengkritik

Followers

    Statistik

    Fazmys Online Group

    Join Geng Fazmys

    Fazmys Online

    Klik Untuk Maklumat Lanjut

    Blog Archive

    About Me