POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

POST-TITLE-HERE

Posted by Author On Month - Day - Year

POST-SUMMARY-HERE

DDR sasar RM40juta untuk 2 Alam?

Dicatat oleh faz mys On 8:00 AM

2 Alam

Filem ni dikatakan DDR menyasarkan RM40juta, tapi sehingga 24 November 2010, hanya mencapai sekadar RM230 000, jauh terlajak daripada cita-cita asal DDR. Hahaha, bukan nak kritik lebih2..
Dari segi promosi mmg dia dah tahap DDR2 dah..nak masuk sampai tahap DDR3..tp,filem tahap SDR jer.hahahaha..
Screenshot dari Finas

Macam mana pula DDR boleh berani bercerita soal kutipan RM2 juta pada hari pertama tayangan? Sedangkan filem Upin Ipin : Pengembaraan Bermula yang hebat pun perlukan 5 hari untuk mencapai RM2 juta.

Ni la, bila org bukan dari bidang seni nak bergiat dalam seni..
kalau cita2 dia nk kutip 4juta xla keterlaluan..

sbb, dulu David Teoh pun mcm tu gak..cuma xderla keterlaluan mcm ni.

Mykritik: Bila aku dah start kritik 

Fazmys Online

Please Share it! :)
Reaksi: 

0 Response to "DDR sasar RM40juta untuk 2 Alam?"

Post a Comment

Pengkritik

Followers

    Statistik

    Fazmys Online Group

    Join Geng Fazmys

    Fazmys Online

    Klik Untuk Maklumat Lanjut

    Blog Archive

    About Me